Nazorg
Nazorg en onderhoud
Na oplevering van een project, is de volgende stap de nazorg na de daadwerkelijke ingebruikstelling van de technische installaties. Het Bosman nazorgteam zorgt ervoor dat eventuele aandachtspunten worden opgepakt, garantiezaken worden opgelost en de klant centraal blijft staan tijdens de garantieperiode. Met nazorg worden de technische installaties op de verschillende locaties gemonitord, zodat ze blijven functioneren zoals ze zijn bedoeld. Daarnaast worden installatiecomponenten zoals noodverlichting, brandmeldinstallatie en sprinklers ieder jaar getest zodat deze in geval van nood functioneren.
Smart building en sensoring
Bij Bosman kan veel op afstand worden gezien, omdat we zoveel mogelijk gebruikmaken van slimme installatietechnieken. Hierdoor beschikken we over data waarmee we de installaties kunnen monitoren en het gebruik ervan kunnen inzien. Dat betekent dat actief en preventief kan worden gereageerd op meldingen en resultaten. Verder kan ons team adviezen geven over het energieverbruik én we zijn in staat om de energie-afrekeningen te verzorgen.
Nieuwe Projecten
De uitdaging bij nieuwe projecten, is wegwijs worden in een pand. Projecten zijn, qua opzet van de technische installaties, vaak hetzelfde als voorgaande projecten. Echter, de locaties van bijvoorbeeld regelkasten, verdelers en W-installaties zijn steeds anders.